Showing posts with label cik lin. Show all posts
Showing posts with label cik lin. Show all posts

Monday, January 11, 2010

selamat hari raya semua




"BANGUN2..DA RAYA!!!"

melampau la hari jadi dianggap hari raya..ingat christmas ke??..muahahhahaa...di kesempatan ini saya ingin mengucapkan HAPPY BIRTHDAY CIK LIN yang jatuh 2 hari sebelum bday saya..i love the way u are..selamat 23 tahun...

sempena hari jadi beta yang ke 23 pada 16 januari 2010 ini.beta isytiharkan...CUTI

melampau lagi sekali..nak kna basuh budak ni...

besday saya yang ke 23 sabtu ni..tapi rasa mcm semalam baru dilahirkan..#%&*%*$*$..di kesempatan ini...saya ingin memohon ampun dan maaf jika saya ada terkasar bahasa,tersalah langkah yg telah mengguris hati anda...mohon maaf zahir batin..ikhlas dari hati..

kepada para ex-boyfriend2 yang pernah dikasihi..maaf sebab memaki2 kamu semua secara berleluasa dalam tempoh yang panjang..lepas ni da x maki da kot..KOT la..saya x berani nak janji...sebab..kalau dtg angin-gila-sakit-hati..pesta makian akan terjadi secara automatik..

Kepada my sayangness (friends & family)...i love u to death..uols r my strengths and weaknesses..thanx for accepting me for who i am..

“Well, birthdays are merely symbolic of how another year has gone by and how little we've grown. No matter how desperate we are that someday a better self will emerge, with each flicker of the candles on the cake, we know it's not
to be, that for the rest of our sad, wretched pathetic lives, this is who we areto the bitter end. Inevitably, irrevocably; happy birthday? No such thing.”
----love diz quotes-----



Capricorn Horoscope (googlism..hahhahaha)
For The Week Starting January 4, 2010
- Someone has put you into a cheerful and upbeat mood. The reaction you get from people around you may come as a bit of a surprise. Extra money should be in your pocket this week and a new friend enters your life. Unexpected company could arrive this week for a very short stay. You may want to experiment with a new and attractive look. Go for it!

Sunday, April 19, 2009

2009

2009=tahun luvvy duvvy sayid

hmm...7th malaysian menopause congress ended successfully..since morning..saya da rasa hepi..mungkin sebab chelsea kalahkan arsenal mlm td...CHELSEA...CHELSEA...2X..semalam..hari ni kepala saya agak pening sebab x cukup tdo...n saya terbangun agk lewat wlaupon my ofis mate dah buat morning call at 7...ape lagi...saya pon secara selamba kodok pergi gosok gigi..n basuh muka,sarung baju,sport shoes...n tros ke sunway pyramid.hari ni first time saya memandu TOYOTA Unser yg saya rasa agak bulky untuk di bawak...auto plak tu...dgn saya yg macam mamai lagi,dgn x mandi..saya memandu agak terrible i tell u...tangan saya plak gatal nak tukar gear..hmmm...pape je saya...naseb lagu2 kegemaran ke udara from HITZ.fm...ape lagi..memandu n menggedix la dlm kete...puva n jac tersengih je tgk aksi DIVA i...hmmm...wot else...setel keje at 1,balik mandi..n lepak dgn en buncit until 5...tros online dgn cik lin...hmmm...part yang paling best selain mengupdate pasal gula2 kapas n misi 2.02.0 saya...adalah part men berangan...

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:26:17 PM): u rasa kan...5 taun lg u jadi ape??

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:27:00 PM): i

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:27:30 PM): i akan berada di canada menjadi seorang geophysicist dan classy, tidak bersuami, tetapi menjadi angauan lelaki

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:27:33 PM): hahahahahha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:27:33 PM): karut

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:27:34 PM): you?

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:31:26 PM): i menjadi bini org...ada anak llaki sorg nme adam zariq...n g melawat cik lin yg menjadi igauan llaki di canada bersama suami n anak...anak gemok putih (kalo gula2 kapas jadi laki i)...mata anak ikut i..n masa tu i da jadi businesswoman...n ader butik sendiri kat bangsar..n da ader semi D kat tropicana area...

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:31:28 PM): hahahhaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:32:01 PM): exaggeration!!!!!!!!!!!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:32:28 PM): haa

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:32:30 PM): bagus

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:32:35 PM): memang cita2 kita tinggi!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:32:37 PM): hahahaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:35:00 PM): i kan..nk anak 3 org je...1st 2nd..boy...youngest girl..nme anak pmpuan i julia reanna

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:35:13 PM): wah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:35:19 PM): apsal nama glamour benar

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:35:22 PM): 2nd boy...adam zarif

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:35:31 PM): mummy die roxstar

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:35:33 PM): hehehhe

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:35:51 PM): hahahaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:35:56 PM): ingat you katie holmes eh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:36:09 PM): adam zarif bin gula2 kapas(bukan nme sebenar)

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:36:11 PM): xla...siti nurhaliza je

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:36:18 PM): lol

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:36:23 PM): L.I.K.E

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:36:30 PM): hehehe'

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:38:44 PM): ok...let say u kawen...u rasa majlis u mcm mne?

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:03 PM): kalau kawen

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:07 PM): my dad dah cakap

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:10 PM): buat di hotel

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:16 PM): so macam formal kot

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:21 PM): coz i like formality

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:39:24 PM): ooo...

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:39:43 PM): but 1 reception je kalau my suami tu orang dekat2 (which i hope)

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:39:53 PM): i nak buat kat resort...selected people only...

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:39:56 PM): hmmm

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:40:03 PM): celebrity habis!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:40:04 PM): hahaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:40:08 PM): i termasuk tak?

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:40:11 PM): hahahhaha...

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:40:37 PM): termasuk la...i letak u kat table "single"

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:40:44 PM): hahahha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:40:51 PM): ha bagus2

P&C

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:44:25 PM): no la

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:44:44 PM): i kawen 2012 kot

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:44:45 PM): hahahah

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:45:01 PM): (mcm btol2 berangan je cik sayyid ni)

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:08 PM): 20.12.2012?

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:45:13 PM): yesssssss

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:45:19 PM): cuti skolah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:22 PM): hahahaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:45:23 PM): senang sket

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:33 PM): dapat anak bulan 9

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:34 PM): okaylah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:36 PM): good timing

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:54 PM): hmm

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:45:56 PM): menarik

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:46:06 PM): you rasa i akan kahwin tak?

P&C

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:46:40 PM): hahhahahhahahhahahahahahahhahaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:46:48 PM): u kawen tapi lambat

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:16 PM): cool gile

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:26 PM): just nice la kalau september

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:33 PM): tapi sepember babies anak ramai

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:38 PM): tapi kalau terlepas september

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:42 PM): boleh january

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:45 PM): 14 ke 16 ke

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:47:47 PM): hhaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:47:50 PM): hahhahahhaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:48:01 PM): nak jugak aunty lin neh

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:48:03 PM): hehehhe

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:48:05 PM): lol

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:48:11 PM): i jadi godmother eh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:48:13 PM): dah cop

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:48:48 PM): tapi anak i ganas la nanti...mak bapak suka bola...anak mesti suka men tendang2

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:48:50 PM): hahhaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:04 PM): ha tak kisah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:05 PM): ha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:09 PM): tendang perut u nanti!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:10 PM): lol

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:11 PM): eh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:49:18 PM): kenapa you rasa i lambat kahwin eh?

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:49:32 PM): sbb i rasa u akan kawen umur 28

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:49:39 PM): lepas habes buat master

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:49:42 PM): hmmm

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:49:54 PM):

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:50:09 PM): hmm okay thats coolness

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:50:37 PM): pastu kan.. u akan kawen dgn org kat tempat keje u

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:50:43 PM): selepas menjadi angauan lelaki lin bertemu teman hidupnya

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:50:52 PM): kenapa eh orang tempat kerja?

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:52:43 PM): sbb u workaholic...so... u byk habeskan masa dekat opis...n tiba2 satu hari u terlanggar dgn MR X...lepas habis meeting sebab u kelamkabut nk kuar dr meeting tu...then...drp situ u kenal-kawan-kawen....llaki tu department len

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:52:46 PM): hehehhe

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:52:52 PM): best kan i buat story

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:53:10 PM): haah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:53:20 PM): pandai buat story kan

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:53:21 PM): takpe bagus

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:54:18 PM): mesti nanti bila you nak suruh anak you tidur, you akan bacakan/rekakan bedtime story untuk mereka. then bila you mati, anak you akan mengenang masa tersebut. anak you akan jadi somebody sebab dari kecil you dah baca bedtime stories.

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:56:45 PM): tau xpe..time tu...aunty lin ckp kat anak i yg...rindu la kat mummy awak

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:56:47 PM): hahahahahhaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:00 PM): eh eh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:07 PM): bila you dah mati i pun dah mati lah

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:08 PM): duh~

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:14 PM): sama2 tua

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:14 PM): ooo yeke??

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:19 PM): i mati dulu la

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:23 PM): i kan smoker

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:26 PM): apsal

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:27 PM): ape la u

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:27 PM): oh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:31 PM): eh you

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:37 PM): masa mengandung jangan smoke

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:37 PM): eh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:40 PM): now pun

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:40 PM): tau

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:57:43 PM): janganlah smoke!

sayyidah jahizah (4/19/2009 5:57:46 PM): da kurang da

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:59:20 PM): okay good

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:59:24 PM): oh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:59:29 PM): i taknak hubby i smoking

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:59:31 PM): haha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 5:59:36 PM): maybe pasal tu susah dapat bf

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:05 PM): ooo

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:13 PM): agak rr

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:16 PM): hmmmm

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:33 PM): kalo i kawen kan...i pakai simple je

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:40 PM): evening dress

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:00:42 PM): simple?

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:43 PM): hmm

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:00:46 PM): oh okay

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:00:58 PM): lepas tu amik gambar tepi pantai

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:08 PM): u bawak SLR tau

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:14 PM): amik gmbr i

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:17 PM): banyak2

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:20 PM): hehhehehe

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:34 PM): masa tu rambut i da panjang

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:01:54 PM): so...fashion i mcm GREEK style

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:01:54 PM): okay hahaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:02:32 PM): maka....akan menjaga badan,kulit,rambut dari skrg untuk 3 taun akan datang

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:02:59 PM): lol

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:01 PM): okay!!!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:12 PM): i memang akan ambil gambar banyak2

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:19 PM): ala kawinlah cepat sayyid!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:22 PM): hahaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:38 PM): best best

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:42 PM): shit i dah berangan

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:03:44 PM): you la ni!

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:04:03 PM): lepas tu

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:04:10 PM): you baling jambangan bunga

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:04:13 PM): aim pada i

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:04:14 PM): then

P&C

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:05:15 PM): i ambil gambar you suap menyuap kek juga

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:05:24 PM): hahahaaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:07:08 PM): btol2...then...lepas tu ktorg akan menyanyi duet lagu endless love

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:07:10 PM): hehehhehe

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:07:26 PM): okay part itu pun i ambil gambar

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:07:30 PM): lepas tu *%^&( masuk

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:07:32 PM): then i gelak2

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:07:39 PM): sebab suara dia macam chipmunk

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:07:52 PM): u da dgr dienyanyi x???

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:04 PM): dah

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:08:09 PM): sedap la sore &&*()$%& tu

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:11 PM): pernah pergi karaoke dengan dia

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:14 PM): mana ada

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:17 PM): chipmunk

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:08:19 PM): sedapla gak

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:08:21 PM): hahahhaa

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:23 PM): yelahhh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:24 PM): hahaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:28 PM): oh nanti i nak slotkan sikit band performance

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:32 PM): boleh tak?

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:42 PM): (dah.... jadi wedding planner pulak si lin ni)

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:08:42 PM): boleh

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:50 PM): okay cool

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:08:51 PM):

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:08:57 PM): i panggil band idzwan perform

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:05 PM): sbb i dgn gula2 kapas mmg ske band

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:07 PM): hehehhehe

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:13 PM): dun worry

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:09:14 PM): okay coolness

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:28 PM): my reception kat resort tu..xde org tua

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:09:36 PM): hahahaha

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:39 PM): for frens ONLY

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:09:39 PM): mak you?

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:09:58 PM): yang mk abah da buat kat umah

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:10:01 PM): hehehe

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:10:04 PM): lol

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:10:06 PM): okayy

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:10:35 PM): ajak ***** and wife dia sekali la please

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:11:01 PM): okay

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:11:22 PM): i bagi u 5 cards extra

sayyidah jahizah (4/19/2009 6:11:26 PM): ajakla sape2

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:11:54 PM): hee

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:12:00 PM): *** tak masuk my card kan

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:12:02 PM): dia ada sendiri

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:12:05 PM): okay cool

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:12:12 PM): i ajak mira, nudin, mimi, OMAR

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:12:14 PM): hahahaha

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:15:08 PM): okay cik adik

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:15:15 PM): i kena masak

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:15:22 PM): terima kasih kerana menggembirakan hari saya

Amalina Shamsudin (4/19/2009 6:15:25 PM): hahahaha



erm...saya sangat hepi hari ni...CIK LIN..thanx layan i...x sabar nak tunggu u balik tanah air...hmm


ini adalah CIK LIN



ok la...saya sudah mau tdo..tra..la..la..la..

Saturday, March 14, 2009

Hari Ini

Hari Ini = TODAY


oiii en blog!!!oink...oinkk


ari ni sangat semacam je..ingat nak bangun pagi...tapi macam biasela...kalo alarm hp aku pakai speker masjid pon...x bangun jugak kalo mata aku xnak bukak...sejak ade katil queen size neh sangat heaven nak tdo...hee...da r hujan...lagi la syok tido...lalala..da 2 hari ni rasa lega sangat sebab banyak masalah kat kepala remaja perempuan yang bermasalah ni da setel...tapi...back up plan untuk keselamatan remaja bermasalah ni perlu diambil...yelaa...terkejut beruk la kalo tiba2 nampak JJE7020 yang dah di barbecue secara well done..mesti aku nanges macam mati laki...

hari ni kuar makan tengah hari dengan cikea n gf die...akmar..kat nasi ayam warisan...apelagi...sesi meluahkan perasaan hati aku yang berbulu kat hosmet aku yang bajet sangat urban..kesah die macam ni...malam semalam aku makan mangga muda yang aku beli kat TESCO last week...(bli last week...semalam baru sempat makan...cehhh)...pastu aku buat la die pnye pencicah standard(garam,gula,belacan,cili padi,cuka)...then bau die sangat la mabeles...aku pon ape lagi...ingat nak layan makan colek depan TV sambil tgk OIAM(esp tomok- dulu die nyanyi sangat pakai hidung...heheh)...tapi..CANCELLED ok sebab minah perasan ni tutup hidung as if bau belacan ni sangat horrible yg sampai boleh buat die mati sebab x sempat CPR...siot la ko...nak kate ko pan-asian...aku rasa ko panggil pancake pon lempeng je...nak kate ko tu urban sangat...EXCUSE ME!!then aku tros x jadik nak makan n ajak shiqa g lepak kat pak li...sgt heaven!!!


ari ni nanges tengok video CHIKA kawen...


sekarang pon hujan lagi...nak tdo pon xde mood...tatau la...rase sgt emo...NK KAWEN!!!!aku memang gatal sket...bab kawen...NO 1...kalo soh buat keje...memang hampehh la...hurm...dah kot untuk first entry ni...aku nak carik blogskin...TITIK!!



sayyidah jahizah: nak carik skin cantek2 ktne??
sayyidah jahizah: blogskin la kan??
sayyidah jahizah: i ni buta blog kot
sayyidah jahizah: hahha
sayyidah jahizah: saje nak try
Amalina Shamsudin: lol i punyelah ingat skincare
Amalina Shamsudin: ermm
sayyidah jahizah: hahahhahahaha






TO:

1) Mereka yang nk bakar kete aku tu...weh...ko nak jadi chef wan...g la blajo masak benda len..CASE CLOSED...

2)cik lin...i sangat terkial2 nak tulis blog...yelaa...i cakap dalam hati lagi cepat 10x...SAYID's sucks at writing

3)ari ni rase macam nak hantar sekor b*b* kat ko...si b*b* jalang...da r pinjam duit aku...x reti2 nak pulang ke...xkan nak pulangkan time anak aku da darjah 5...!!!!