Thursday, April 16, 2009

pathetic

m.a.g.i.c



hurm...lama sangat x berchenta dgn blog..konflik kehidupan mcm tiba2 menjadi banyak macam magic...magik yg paling menyentap: PENDERAAN JIWA OLEH DIRI SENDIRI KERANA TERSUKA KAT GULA2 KAPAS


hurm...sebenarnya...lately sangat banyak kna curse dgn takdir..seperti terjatuh hati kat gula2 kapas yg rupa2nya macam kapas muka sahaja...meroyan la sehari dua...nasib baik ada tugasan yg banyak...boleh lupa sebentar kisah hati yg sedikit retak...saya pon tatau nape ble tersuka sekejap...hmmm...SEKEJAP okeh...itu adalah statement...ini semua salah saya sendiri...saya x pandai memberi instruction kepada hati saya whether i deserve dat man or x....lots of my frens told me u deserve better...hmm...we'll c..

bulan april sgt april fool setiap hari....banyak magik di sana sini...mula2...exhibition kat tropicana city mall..dapat la kenal exhibitor2 yg cun2 yg buat saia menjadi jeles secara trauma...

Bersoping secara magic adalah magic tahap dewa dewi.ini adalah sebahagian magic yg dilakukan secara spontan
  1. buku trump uni...saia mengaku trump adalah lelaki yg paling sexy di dunia...hahahhaha
  2. buku confession of a shopaholic...membeli tanpa logika kerana sangat gila dengan sophie kinsella sejak kanak2 rebina..mendapat 2 poster movie itu n sudah ditampal di bilik..
  3. membeli pakej spa n facial n bakar lemak kat eve spa...hmmm
  4. g esprit membeli handbag..yang ini sungguh x dirancang...beg tu yg panggil saya untuk dibeli
so-called magic...manager saya yang annoying yang boleh meloyakan tekak n mematikan pancaindera saya admitted to A&E ward sbb high blood pressure...itulah...sudah kukatakan...hanya yg cekal dan tabah je akan bertahan bekerja dalam industri magic ini..tu la...sape suruh membuat saya sentap semasa menjadi subordinate awak..kan da kna marah C.E.O

membuat pesta karox secara kerap adalah satu bentuk magik yg fun...menyanyi lagu rock kapak sangat mencabar vocal sendiri...hahhaa...boleh kentut berdarah i tell u...erm...lepas ni belum tentu dapat berkarox secara kerap due to my tight schedule on may-august...hurm

bilik tdo pon mendapat magik kerana telah menjadi seperti bilik tdo yg agak comel macam org yg menulis entry ni...sebelum ini...bilik sangat terrible sbb xde furniture n appliances...dengan bedsheet warna hijau kegemaran dan quilt bercorak floral fm IKEA yang juga baru dibeli..sudah cukup buat saya rasa puas hati..karvey jugak bagi lampu magik yg best untuk bilik tdo saya..thanx dear...



oklah...wanita bekerjaya yg insomnia sudah mau tdo..

Notes:
  • my royalty client telah selamat melahirkan baby sulungnya... CONGRATULATIONS
  • esok ada menopause conference kat sunway pyramid convention centre..kna bangun awal melihat tentera2 saya membuat kerjaan...sangat letih...T___T
  • lagu agnes yg i embedded tu adalah lagu kegemaran saya setiap kali saya rasa terdera hati sendiri...atau rasa mau membuang seseorang yang saya sayang..it's as if saya menganggap org tu mati..my rules is..either u're sthg or nothng
  • CIK LIN::mau dress??jadi personal investigator i plzz...hehehhe

No comments: