Sunday, May 10, 2009

ice nestum

ice NESTUM
Justify Full
sebagai menghormati en bard a.k.a en ustaz berjanggut seheli dua...saya mem'post'kan entry ini..
semasa working trip saya ke terengganu hari tu...saya berkesempatan keluar berliburan dgn blood sister saya..kak wani..hmmm...n pada masa yang sama..telah diperkenalkan dengan en bard,yg mukanya sangat macam kanak2 belasan tahun...hahaha....sempat jugak mengkelentong en bard yang saya ini seorang doktor...doktor apakah kalo kesihatan sendiri tidak terjaga...hmm...so...malam tu g lepak minum kat zie corner,kuala terengganu...so..saya diperkenalkan dengan ICE NESTUM...saya x pernah pon try meletakkan ice di dalam minuman nestum saya...sedap gle ICE NESTUM..

hahah...maaf yek...penulis nak berfoto mania dengan tengku puan...hehehhe...lepas ni...penulis mau men dugung kan diri di swimming pool swiss garden kuantan...hahahha...sudah memakai sunblock walaupon da sedia ada rentung...hahaha..muka da ala2 diva kampung pisang (sebenarnye zombie kg pisang)...erm...btw...saya baru lepas membaham cheese cake masa hi tea tadi..nampaknye cheese cake kat le meridien KL lagi sexy...hahaha...tapi..angan2 perkahwinan mungkin akan menjadi kenyataan di sini...hmmm..resort ni sangat cantik...interior die...superb...hmmm..en zack (marketing manager hotel ni)...sila belanja saya minum kopi free lagi...saya boring ni..rasa nak bercakap tanpa henti...lagi satu en zack..jangan lupa menjemput saya semasa launching theme park kat gambang tu...saya sanggup menari tarian naga..tarian punggung sin chan pon ok jugak...SAYID!!be a classy girl...nanti godmother kena heart attack..

Sempena hari BONDA...saya telah membelikan bonda saya 4meter kain chiffon yg cantek untuk buat baju raya...dan perfume carolina herrera 212 sexy..untuk godmother..saya akan menyiapkan marketing plan yang dia amanahkan..hmmm..ok lah sampai di sini...mau menyertai pertandingaan menconteng cupcake...hahhaha...taufik buat cupcake da macam bendera zimbabwe...hahahaha

till then~~

No comments: