Monday, August 17, 2009

::BOSAN::

::BOSAN::
Justify Full
1. Bekas kekasih saya adalah :
SUX

2. Saya sedang mendengar:
karvey membebel

3. Mungkin saya patut:
balik umah dan membuat ape yg patut untuk menyambut tetamu::lady xecca::

4. Saya suka :
COTTON CANDY..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
are loyal to me esp when i'm down

6.Saya tak paham :
kenapa saya suka dia

7.Saya kehilangan :
sepit rambut saya yang sgt pricy

8.Ramai yang berkata :
saya GILA..hahahhhahaa

9.Makna nama saya :
sayyidah jahizah..pemimpin wanita yang terpilih..wakakakakkaa

10.Cinta itu adalah :
my COTTON candy

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
wondering about me..and within a few hours he'll call me for updates

12.Saya akan cuba :
menjadi produktif n competent untuk memajukan empayar bisnes saya

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
FOREVER..

14.Telefon bimbit saya :
mempunyai beyonce sebagai model..sgt sexy mcm saya juga

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya tros bersiap ke kantor

16.Saya paling meluat apabila :
i met a party pooper,self centred person..org auta lebey

17.Pesta/Parti adalah :
sthng AWESOME n erotic..hahahaha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
chipmunks

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
22 tahun..i met him..i've a stable career..i've my own life direction

20.Hari ini :
hari isnin

21.Malam ini saya akan :
ber'pillow' talk wif lady xecca

22.Esok pula saya akan :
ke training AGEL

23.Saya betul-betul inginkan :
sebuah family yg bahagia

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Bercakap di dalam hati "cun jugak aku neh"..ngehehehehe

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
i'm a SHOPAHOLIC..

26.Makanan Barat atau Jepun
tiada dalam pilihan jawapan..i prefer MALAY cuisine

27.Bilik yang terang atau gelap :
deemed light

28.Makanan segera adalah :
sangat tidak mengenyangkan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"esok2 je la aku beli lappy baru"

30.Siapa yang anda nak Tag?
sape yg nk buat..buat la okeh

No comments: