Monday, September 14, 2009

bola & weekend

BOLA & weekend


Last Saturday, telah keluar menonton perlawanan bola antara arsenal n manc…mcm slalu la…arsenal akan kalah…hehe…then…sambung tgk mu lwn spurs…n mcm bese…mu akan menang…dushhhh…saya ni bukan peminat game sbnrnye..tp saya suka memeriahkan game…contohnye…ble ade pasukan yg score..saya akan yg paling kuat ckp GOLLLLLLL..mne2 team yang score pon saya akan sorak mcm seorang peminat fanatic la..hahaha..mr bobo sumpah malu ngan saya..ade beberape kali la kna sound ngan die..tp as usual..buat muka kering...berbalik kepada game., Arsenal just had to lose la kan!!!naseb bek la ader budak tu x pakai jersey arsenal time tgk arsenal n manc..malulah bukan*apatah lagi si tukang pemberi jersey pnye air muka..double malu la bukan??hahahah… for d 2nd game of d nite, spurs lost d game, but then..defoe scored wif style..style sepak bola macam ala2 gymnastik gitu…cun habesla..…menarik juga berguru dengan die tendang org masuk gol…..hahaha…*evil*

N yesterday...SUNDAY..blergghhhhh..i’d spent the whole evening crying..crying..n crying…crying like a dog..apelaa aku ni..lovesick mcm dog…crying mcm dog…*xaxa*mungkin boleh membela poopoo (anjing my ex-bos yg di operate sbb ovarian cancer..too bad..pity u poopoo)..hahahha…..lepas buka..telah ke bukit ape ntah kat TTDI untuk sesi bersenam..saya berpeluh x hengat..lencun walaupon malam..telah pergi ngan mr bobo..n beramah2 mesra ngan Chinese Old Man..we talk about 1 Malaysia..n how shallow Malaysian think about certain life & economic issue. N I penal like hell..balik jogging around 9 p.m..tros ke naina..we had our dinner..abg2 mamak tu kalo saya ke naina tros update pasal bola..ape ntah dalam pikiran dorg…mungkin saya banyak membantu meningkatkan ekonomi dorg kot..kaye la ko aney..aney..hari ni saya tammo roti or kopi ginseng..saya mau duit raya..ader boleh???balik umah..packing baju yg da tammo pakai untuk bagi orang..ye laa..saya da kena berkemas sikit2 sbb nanti lepas raya tros nak pindah..masalah transport untuk angkat katil saiz permaisuri pond a setel..phewwwwww..lega..skrg saya x excited nak raya..apsal ea???

Ok..la..update again later..xoxo

drsayid



No comments: