Thursday, September 3, 2009

cotton candy:edisi spesial

cotton candy:edisi spesial


walauuwehhhhhhhh..topic sgt mcm bunga2 cinta..bunga di hati..x siapa yg tau...berat lagi mata memandang bunga..berat lagi hati menyimpan bunga..hahahahah..nak tukar nama cotton candy menjadi:MR BUNGA2 cinta..hahhahah..

nampaknya ade budak tau saya marah sgt kat dia hari ini..so..2mrw dia mau membelanja saya berbuka dan membuat aktiviti kegemaran anak muda yang perasan suara macam chris allen..hahahahha..sgt berbunga hati sangat..perasaan dendam kat manusia2 x guna pon hilang serta merta.....
arrgghhhhh..sgt kissable nye ko anak pacik pattinson neh..sumpah kalo pregnant..tgk gambar ko hari2..dapat anak mcm mke ko..pastu ajak ko lepak mamak biler da besar sket..ajak ko tgk bola..harap ko sokongla pasukan mummy ok..chelsea..chealsea..isy..da wajib kawen aku neh..gatal semacam jek..DAYMMMMMM

saya berharap satu hari nanti merasa perasaan seperti gambar rajah di atas..saya x dapat bayangkan betapa saya akan terkinja-kinja tapi control malu..hahaha..xkan nak gelabah macam beruk mat yeh pulakkan..mestilah akan berlakon macam malu2..macam typical girl yg kna propose..hahaha..
lepas tu pulak..KAWEN.....yay!!beach party..kissing sampai sunset..pastu mulut bengkak2 kan d next day..sgt suka BCL pnye honeymoon..i pon rasa akan buat mcm tu..biarlah org nak kate ape..plus..i bukan selebriti pon org nak ckp2 n gosip2 kan..heheheheheh

A moment that will be cherished forever…
>



btw..saya sudah mendapat rumah baru untuk disewa..i've nu address:D' RIMBA, Kota Damansara..sgt menarik lah bukan..rumah idaman saya..sgt cantik..walaupun bilik saya agak kecik compared to bilik sedia ada..tapi saya x kesah pon..tgk la bila bisnes saya berjaya..saya akan beli 1 lot umah di sini..mungkin perlu minta bantuan en hassim..hahaha.."daddy..i want sthg like diz"...saya dapat floor 1..sgt best..x perlu meng hiking tangga dengan tersemput2..saya menghitung hari untuk pindah..sape mau tolong??tilam n katil queen size sangat berat..boleh gugur ovari dibuatnye..help me!!

UPDATE merdeka::selamat merdeka sumer..i x buat ape pon..balik umah aunty di ampang a day b4 n ke NO PLASTIC BAZAAR dgn cik lin..berdating dengan cik lin setelah sekian lama tidak berjumpa..die cakap saya sudah kurus..MY GIRL la u neh..mmuahh..tapi i jeles tgk kulit u sangat cantik la cik lin..macam gula2 kapas...boleh geget2...tapi u jangan diet lagi okeh..i risau u diterbangkan angin je nanti..baju hijau u beli tu sgt cantek..jgn lupe upload gambar u pakai skirt katy perry okeh..jgn lupa juga kumpulkan barang u xmo pakai ok..i da dalam misi "single mother hav d rights 2 live life 2 d fullest"..m gonna mish dat moment..sorry la i x bershoppaholic dgn u..my budget diz month lebey kepada servis kete nak balik raya..duit raya anak2 kecil yang melebihi jumlah 20 org..duit raya untuk cinta hati::mama::nenek::mok yong::baju raya glam..dan banyak lagi..sowey sgt2..next year,time i g hols euro ngan si dia..i jumpa u ok..i akan bawak polaroid i..hahaha..kita men conteng2 gambar ok..amikkan gambar i dgn si dia skali ..lolz..hehehe

ok..mau pulang ke rumah sekarang..tido..til then...HAV A NICE DAY GUYS..mmmuaahhhhhhhh

No comments: