Tuesday, February 8, 2011

Selsema oh selsema


Selsema Burung dah..Selsema Babi dah..Selsema Kingkong je belum..WTHWTHWTH

Musim selsema macam dah buat come back sesuka hati dia..dari sekecil baby jiran aku (asyik melalak je kejenye sebab x selesa),sehingga se TUA aku..suka hati dia je nak serang. Rimas betul kalau selsema. kadang2 mata gatal,hidung toksah nak cakap la..rasa mcm nak tanggalkan sekejap pastu rendam dalam air panas T_________T

I always feel irritated and keep on whining if i got FLU..knowing me..suka membebel kalau selsema & LAPAR.Then, my friend told me to take Nutrilite Bio C Plus..




Ni benda alah apa plak kak jah???ko ni ada2 je...

Bawak bertenang ye semua..Senang citer..BIO C ni supplement VITAMIN C yang bersalut NUTRILOCK yang mengandungi

250 mg vitamin C (termasuk 30 gvitamin C semula jadi daripada Pekatan Ceri Aserola NUTRILITE).

campur

35 mg multiflavonoids sitrus (ekstrak kulit dan isi buah sitrus) dan Sebatian Tumbuhan Fitonutrien.

sama dengan

Mengelak jangkitan virus dan bakteria dengan menambah sistem immune.


Hmm..vitamin C memang xde bukti yang jelas tentang keberkesanannya untuk merawat selsema secara total. Tapi..ni macam langkah berjaga2 sebelum terkena. ..kalau dah terkena..kena lah pergi klinik jugak jumpa doktor.

Sebelum hidung anda diserang selsema..sementara anda masih sihat lagi,kak jah sarankan amik lah Nutrilite Bio C Plus. Murah je..RM 46 for 100 tablets. 46 sen je sebijik..nasik lemak makcik kat simpang pun lagi mahal...dah la menggemukkan..mahal plak tu..aku rasa RON 97 yang naik harga..minyak masak GIANT xde la plak aku dgr naik harga!

Kalau nak beli,bgtau aku ye kawan2..aku tolong g belikan..

Gia -012-367 0178 @ mail me at giahassim@gmail.com

No comments: