Sunday, January 27, 2013

Throwback: Golden Disk Award

Hi korang!!!

demam Golden Disk Award lagi???aku da habis demam baru larat nak update blog dgn gambar2 masa p GDA hari tu..dua hari dok memekik macam xde keje adalah memenatkan..

Fakta gagababe yang penting:

1) walaupun aku x paham sepatah haram ape dorang cakap tapi aku sangat puas hati bila GD, CN Blue, Hongki nyanyi depan mata! *orgasm* 

The Stage!!
G-Drragonn in front of my naked eyes!!!sarangaeyo gd!!

FT Island 
Donghae & Siwon

sexy free & single!!
nampak x muka aku kat TV??
tablo epik high!!
K Will
GD menang award ape ntah..hahhaha
2) pergi concert secara solo memang memerlukan PR skill yang power dan membuat kawan dengan remaja2 belasan tahun.HAHHAA..kakak gagababe da tua uols!tapi jiwa masih kpop & jambu! thanx korang temankan i..korang memang best!!


  

3) Thanx kawan2 mira twin, sha, zecca, nomeg, madey, faizal, pak tam & bobo yang telah menghadiahkan saya hadiah yang OHSEM ini. JASAMU DIKENANG!!
I'm looking cool & funky for GD!!!
My ticket of happiness
The Gagababe
4) Sesape yang ada ticket Samsung Galaxy memang berpeluang tengok red carpet & duduk sebelah pentas..tapi ada cina bukit mana ntah bawak stool, block penglihatan aku..gampang gila!macam bapak dia bayarkan tiket aku..agak menyirap la..knowing me, aku tendang je stool dia tu..padan muka!ni ada sikit gambar red carpet day 2..day 1 punya banyak dalam camera..malas nak transfer lagi.hahhahaha


                       RED CARPET!!!
FT Island - Hongki GILA!!hehehe..love him to bits!
Miss A
G-Dragon & Lee Hi
f(x) - Victoria & Amber kaki keding
AILEEE!!!!suka gila dress dia!!!paling suka!!
B.A.P
Ahjussi JJANGGGG!!!!the official security for GDA!!he's so funny!
Secret
Sistar
Epik High
 

Sampai sini sahajalah entry bergambar saya. saya dedikasikan lagu ini untuk anda !


 
Saranghaeyo!!

with love,
gia dragon betina

No comments: