Sunday, March 7, 2010

mentor 4



hola~~korang nak tau x..semalam dengan secara poyonye telah ke ujibakat mentor... dengan ditemani ngan housemate yang disayangi..cik FIZA MORTOPO..

alkesahnye bermula bila aku baru sampai umah dalam pkol 12 lebey macam tu..tgh makan lunch sambil tgk melodi yg ditayangkan di TV3..fiza pon mengusulkan idea yg bernas itu..aku mulanya x la rasa nak g sangat..pastu tengah kat dalam toilet..aku test vokal..dalam hati pon cakap..mcm best la plak sore (saje poyo suara sendiri sedap..mcm ntah ape2 je)..pastu tu aku pon mempercepatkan urusan dalam toilet n berlari keluar jerit kat fiza cakap nak ikut...mandi tiru kambing mandi...DONE..make up..SIKIT2 JE..MUKA MEMANG MACAM JAMBATAN X SIAP LA TIME TU..then slumber je g audition dgn xde minus one..dgn xde gambar passport...naseb baik fiza mortopo ingatkan pasal IC..kalo x..IC pon tertinggal jugak..alang2 dah amik IC..amik wedges skali..FYI, IC n WEDGES terletak di dalam kereta dan pada masa kejadian..kereta tersebut berada di MOTORLAND,TTDI..pathetic btol!

Lepas register,baru pikir nak nyanyi lagu ape..untuk pengetahuan semua..mamat yang menjaga kaunter dan yang menjadi urusetia semua sgt hensem2...ok la tu...cuci2 mata sket..sambil tgk TV yang tersedia dengan rancangan Mentor season BLACK..hahhaha..tunggu punya tunggu..pkol 8 baru giliran aku nyanyi..masa tu dah tau x lepas..siap sempat terlelap aku kat kerusi...anyhoo..g audition macam ni..merupakan pengalaman pertama seumur hidup yang mungkin tidak akan dilupakan..mungkin juga akan dilupakan..hahahhahaha...malu kot..jangan la masuk TV part aku tertido kat kerusi..burok benor ghupenye...

MENTOR ----- FAILURE

KPLI ----- SUCCESS.PROCEED WITH M-TEST




ALHAMDULILLAH

MORAL OF THE STORY: Mungkin destinasi saya bukan untuk menjadi penghibur..tetapi jadi ikon guru cemerlang secara melintang,menegak, menyenget 30 darjah,bla..bla.. woteva it is..plz pray for my success..ameen

3 comments:

nieja said...

waahh..
takpe la babe takleh
jd pnghibur, u jadi ckgu baik2 k..

Gia said...

thanx nieja..i saje2 je pon join...

nieja said...

;)