Monday, July 18, 2011

Rashes

since semalam rashes dok gatal2 kat 1 badan aku...selain aku rasa gatal di badan, aku rasa hati aku pon panas. Panas hati betul bila x boleh tdo.doktor kata aku ada demam sket lalu dia bermurah hati nak bg MC..mana mungkin nak amik MC tersebut..pergi jumpa doktor pkol 12 tgh hari...x berbaloi la MC tersebut bukan..lagipun membazir amalan syaitan...xmaula aku nak bazirkan MC tu..meneruskan kerja seharian dengan badan yg gatal bukan lah sesuatu benda yg mudah..susah ok rasa nak siram2 air panas.boleh x???ubat yg doktor tu bagi agak bagus la sebenarnya...boleh la bertahan sampai pkol 6.kalau x mesti ada yg dah jadi mangsa amukan.Walaupun bunga2 mengamuk dia macam dah nak ada.dun worry...ia berjaya disejukkan dgn sabar + makanan.

Till then~

Si Gatal

No comments: