Wednesday, July 6, 2011

Unfortunate Kids

Memang best kalau ada anak.

Bila ada anak tanggungjawab lagi besar.

Jangan ingat nak sedap main je...Yang dah kawen xpe lah.Yang belum kawen tu + bodoh sket mcm x belajar bio, buang anak sepah2/abortion

Yang dah dapat anak tu perlu di jaga betul2..takut dah besar2 spoilt macam cerita JUVANA yang selalu buat aku rasa nak lempang budak2 tu esp botak.


Tadi saya beli groceries, lepas tu nampak ada budak kecik mcm 7-8 taun jual tempe + pucuk paku.
*teringat masa international dialogue kat INDIA 5 years back*


Kesian tengok dia. hmm..kecik2 dah pandai jual2..sebab ape..mungkin parents dia susah jugak..tapi sedang anak org lain dihantar g tuisyen/mengaji/duduk rumah tgk cartoon network...ada anak orang lain yang duduk jual sayur tepi giant *sobsob* saya macam nak amik gambar dia..tapi saya mcm x sampai hati.daripada korang berkempen BERSIH..baik bersihkan jiwa..tolong budak2/org2 susah tanpa agenda politik..tapi atas dasar HUMANITY

Saya ada soft spot sket kat orang2 yang jual2 benda macam kerepek ke, pen ke..tapi, kadang2 macam x puas hati kalau dorg ni mungkin di sindiketkan..

*ok...mood dah lari, sebab tgk bang..bang boom..boleh??KAHKAHKAH*

Baiklah kita simpulkan aje cerita ni--KAHWIN,ANAK..ni semua amanah..dun mess up!

No comments: