Monday, July 4, 2011

Susu Kurus


Tahukah semua berbadan gemuk amat menjengkelkan dan rasa macam nak lempang2 diri sendiri sebab x mampu nak kawal makan. Kalau nak g beli baju lagi rasa macam nak bunuh diri sebab semua baju yg nampak cantik semua tak muat..dalam otak padahal dah imagine macam2...bila try..x muat..

Keluar Jalan2 dgn kawan2 cantik-ada la rasa rendah diri sket..bila rendah diri sikit + diri yg memang rendah + gemuk..lagi rasa mcm nak nyorok dalam bilik..tapi..bg yg dah kenal aku...cover baik punya...mcm confident je..padahal..dalam hati cakap macam..

Tapi, dalam masa 2 minggu ni saya dah berjaya diet x makan nasi.Sebenarnya,saya x lah diet buah+salad+oat sahaja,saya ada mengambil produk2 lain untuk bagi saya rasa x lapar & untuk maintain metabolism. Kalau aku rasa mcm lapar boleh nampak di muka dan boleh mendatangkan marah yg melampau,,boleh sasau jadinya,,Meh share sketape yg aku telan-




SUSU KURUS SD11

Apa Itu SD11
Slim diet 2 adalah produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University ( Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn). Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.

Kelebihan SD II
1. SELAMAT.Berasaskan protein soya dan zat-zat pemakanan yang seimbang. Tidak mengandungi segala jenis dadah yang berbahaya dan ianya adalah produk di bawah kajian pakar-pakar perubatan.

2. BERKESAN. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar.

3. JIMAT jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.

4. DETOX secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.

5. PENTING NI!! kita boleh mencapai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau 'yo-yo effect' dapat dikurangkan.

Info SD II
1. Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64kg dalam masa 1 bulan.
2. Melangsingkan badan secara sihat semulajadi dengan program yang ringkas & mudah.
3. Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang.
4. Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut.
5. Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedar.

Harga SD 11 - RM 144.00 (nak beli boleh bgtau saya)

6 comments:

Anonymous said...

boley saya tau dimana ada jual susu ni?

Gia said...

boleh beli kat saya...saya jual

Anonymous said...

saya berminat nak beli susu ni. sila hubungi saya di 017-9209852

Anonymous said...

susu nie bagus kea? rasa susu tu macam soya kea? bau dia?

Gia said...

darling,rasa dia ok.x macam dedak ayam.hahahhaha...x reti nak describe rasa dia cmne..tapi ok...boleh minum

Anonymous said...

Nak tnye..skg sd2 ade yg baru kan??harga same jugak ke??