Wednesday, January 4, 2012

whassapp whassappp

hari ni penat nak mati.

demi impian dan cita2 ku teruskan la jugak..cewwahh..

ntah ape la yang dicita2 kan..

BANYAK!



saya rasa nak bercakap dgn org..tapi sumer org bz x mau cakap dgn saya.

saya rasa saya mengalami krisis suku abad la...hormon pun x betul

SAYA XDE SELERA NAK MAKAN NASIK!

bukankah sangat ajaib peristiwa ini.

takkan sebab apple cider?takkan sebab angau?angau nak beli almari IKEA!

saya nak tido tapi x boleh..rasa nak post macam2 kat FB tapi rasa2 mesti ada yg cakap dalam hati GIA HASSIM ni annoying la..

esok saya ada meeting dgn Dutch Lady..tapi saya ada modal air liur je sekarang ni.

lewat petang tadi MTV Asia manager email saya, and saya reply secara general saje sebab x finalize lagi plan dgn dorg

pagi saaammmmpaaaiii petang dok sebok buat Maybelline punya Ads.saya harap dorg ok dgn layout semua..

SAYA SUKA KERJA SAYA! tapi ye la..mana ada jalan mudah nak jadi senang.

saya rasa sampai sini saje..sebab saya rasa nak sambung buat kerja.

ayat poyo yg sangat denial...

kan lebih senang cakap kau nak tido!

No comments: