Monday, February 6, 2012

CUTI yang membazir dan menyirap dan bad mood

Baru semalam propa bangun awal selalu..tapi hari ni bangun super lewat. ini mungkin disebabkan sakit usus..total p toilet dari pkol 2-12tgh hari adalah 5 kali. ini adalah RARE ye kawan2. Bangun tido rasa penat nak mampus lepas tu kena teman papa boboxing p potong rambut n bayar kete,bayar ASB n dapat upah makan kat Big Brothers. Ni satu benda nak buat aku menyirap..apsal makin hari makin x sedap hah?dah r bayar casual rate.Maka dengan xde rasa menyesal saya isytiharkan ADA 2 TEMPAT DAH JANJI XMAU PEGI TAHUN NI. 1-Jalan Dorai 2-Big Brothers

Otw balik tu p singgah Tesco beli beras semua..pastu usus ni rasa sakit..p singgah toilet dia n terus balik..sekali dah sampai rumah baru tersedar money clipper aku xde. dengan keadaan kelam kabut aku terus terfikir aku tertinggal mont blanc money clipper aku kat toilet.ape lagi..pecut p tesco..sampai tesco terus pecut lari p toilet..then bobo call cakap terselit kat celah seat. dah r penat lari..penat otak kena brainwash sbb careless and to make it worse..perut rasa memulas macam nak tercabut. korang faham tak?x faham buat2 faham je. Gelabah beruk adalah amat memenatkan

so, dapat dirumuskan di sini..hari ni satu lagi hari cuti yang membazir dan x cuti pun aku rela.

No comments: