Friday, March 20, 2009

fcuk

"Kalau Saya Menjadi..."


salam..masuk hari ni da 3 hari x hidup macam manusia yang berwawasan 2020...hidup menjadi macam golongan sakai batak jakun..

hari PERTAMA
telah terlajak tdo..aku tatau pon aku ade mempunyai appointment pukul 8.30 am dgn patient a.k.a guinea pig (ini bukan sejenis oink2 tau) yang bernama TRIXIE untuk PDGF transplant (aku pon x boleh nak terangkan apekah benda ni kerana entry ini akan menjadi sangat ilmiah secara soongsang)..ape lagi...dengan hati yang berdarah...telah pergi ke hospital 7 tingkat secara sakai iaitu tidak mandi beserta rambut yang macam zombi kampung pisang..mencari patient yg bernama trixie...dengan serabai secara sakai saya pon tegur patient tu dengan lemah lembut...sungguh itu lakonan semata2...lakonan tu penting untuk menyelamatkan diri..yg x syoknye..patient tu buat muka mcm tiang lampu sebab sudah naik angin..but it's not my fault since at the very beginning i dunno prof menaka a.k.a person in-charge for the PDGF arranged an appoinment with her..and i dunno dat she also cancelled the appoinment-according to her...dr siva a.k.a orthopaedics surgeon wanted to do MRI first...not my fault meh..habis appoinment sudah pukul 12..ape lagi..balik umah mandi la..hehe...lepas mandi..telah pergi makan kfc dengan en karvey n azli...both r my senior...memang sangat seronok dapat berkumpul sebegitu sambil bergosipan...lolz...

hari KEDUA
sangat tensen sebab sudah kena saman JPJ sebab xde driving license..tensen2..rasa macam mau menukarkan JPJ yang menahan pompuan cantik menjadi w950i..aku bukan seorang orthodox yang mahu menukarkan org menjadi batu...tak berguna untuk masa hadapan..berbalik kepada perihal kena saman...otw balik tu mula la aku bermonolog sendirian "sepandai-pandai tupai melompat,akhirnye x masuk olimpik jua"..apa punya batak la perasaan kna saman..blur semacam...imaginasi songsang pon keluar secara berlumba-lumba.. seperti mau mengurat JPJ itu untuk tidak menyaman la..mau memberi rm10 sebagai rasuah la..kompem r JPJ pon x ingin.hahah

hari KETIGA
hari ini sangat tensen sebab ader appoinment patient a.k.a my exec director=ms wenddi anne chong dengan Dr Soong..ni sumer pasal result MRI yang menunjukkan sesuatu yang tidak disangka...hmm...itu x kesah la..tapi masalahnye report untuk diz week aku x ready lagi sebab sangat sibuk itu-ini..pastu kna sound plak kat bilik meeting..panas la hati aku ni..abes meeting tros kuar opis n g fitness first kat Damansara Uptown untuk mencapai status POMPUAN CANTIK YANG SOLID..telah sehati berdansa seorang diri bersama trainer..yay..saya suka melompat2 ...yay..doposen...doposen..(apekah???)..telah menjadi sangat jakun melihat sauna yang sangat best..(sebenarnye jakun tgk pompuan cantik tidak memakai ape2 semasa sauna..)


ini chic a.k.a ESAH doposen..hahaha...doposen...doposen


ini KHAS untuk CIKEA..ahahhahahaha

aku da malas nk buat ayat..sebab da ngantok secara kronik..





No comments: