Tuesday, March 17, 2009

History:chic n bird

History:chic n bird

Salam..hari ni macam mne nak citer pasal 'chic n bird'..erm...aku sangat rindu cikbird..rasa sangat sayu hati sebab she's getting married n aku macam sangat susah terima hakikat...tambah2 pulak banyak benda berlaku lately,yang aku sangat rasa tercampak dalam tong sampah...i admit dat i have lots of fren...tapi..i also agree dat not all frens are there for u when u're in need..kewujudan blog pon untuk mengisi masa-masa rindu kat cikbird...*crying*..teringat lagi waktu ktorang kenal..masa susah..she's there for me..n datz y i treasure her soo much...aku sampai sekarang rasa da macam kurang kasih sayang..wotever it is...sekarang macam tatau nak cerita kat sape..ada problem pon kena simpan sendiri..hmmm...

CIK BIRD..
*ingat x mcm mne kite dapat name chic n bird...funny kan??
*ingat lagi x masa program anak angkat kat mache,kita naik moto honda cup yang da uzur n sesat nk termasuk kawasan pokok getah..da r malam...hmm..ntah pape...cuak je lebey
*ingat x masa kiter g holz kat KL?kuantan?Terengganu??
*ingat lagi x kejadian "memandu tanpa lesen kat KT"??
*erm...x ble lupe gak sesi karox ngan rumet..n time tu mmg officially aku tensen ngan hafidz
*aku x lupa kte g holz kat sweet beach...semata2 nak tgk cd korea..
*ingat x masa sangat excited nampak farid kamil kat starbucks??pnye semangat alih parking kete sbb nk usha die...
*aku teringat lagi ko letak duit makan rm 50 kat kotak kasut time aku xde duit kat kampus dulu...nk exam plak tu...
*buat bbq kat tepi banglo pak mat pon best...putak pon ade time tu
*ingat x bnda2 bodo yg slalu kt buat semua sme2??seperti memaen card semasa musim exam???mestila ko yg menang kan...hahaha

nak citer kat cni memang x ble habis..huhuhu...tapi cik bird...aku mmg sayang ko sangat2..aku tau aku x mampu nak balas jasa ko kat aku...n aku harap ko x aku doakan ko bahagia dengan dia...AMEEN



::chic n bird::



::zaman menjadi MPP::






No comments: