Sunday, March 22, 2009

lalalala

L.O.V.E




weekend macam biasalah...casual kodok...telah menghabiskan masa melayan citer korea n menjadi maid mr karvey..BERBAYAR okeh..bayaran:dapat menggunakan mesin basuh n dryer..walaupon bukan dalam bentuk $ $ yang boleh buat chic lupa asal usul sejam dua..tapi...menyenangkan keje remaja cantik (tapi gemok sket) bermasalah yang bekerjaya...cewwwaaaaaaahhh..u all tatau..i rajen tukar baju...tapi malas mau basuh...d best part is...mr karvey telah menemankan aku menengok citer korea yg aku teringin sangat mau tonton taun 2007..masa tu sangat busy dengan kehidupan remaja yg warna-warni..x sempat mau tgk time tuh..hahah..btw...karvey sgt cool kerana telah menemankan aku tgk 24 CD itu..dengan berbekalkan 4 kotak rokok, 3 bungkus megi sup tulang,air coke 1 botol besar,5 jug teh panas dan makanan2 lain..misi tgk citer Princess Hour telah berjaya..rasa mau mintak mr ceo cuti sebulan tanpa gaji untuk memanjakan diri dgn xtvt kegemaran tanpa memikirkan kerjaya...huaaaa...in ur dream la chic..

Berbalik kepada Princess Hour..mmg la macam typical korean drama..tapi aku suker..aku suka berangan2..dapat kawen dgn putera raja..(alamakkss..teringat client di-Raja mau bersalin)..aku suka juga berlarian di tepi pantai dengan orang yg tersayang..hee..bergaduh2 comel...bergurau2 biawak...berangan mmg best tau tak..hmm...naseb bek ending best...kalo x..1 minggu emosi boleh menjadi x stabil kerana menyesal menghabeskan masa tgk cite ending x best..hee..

mr karvey sudah mau pindah rumah cantekk diz becoming weekend..sebenarnye die pindah sebab kitchen cabinet rumah baru tu cantek..hmm..jeles..Karvey dok bercerita nak kemas itu ini...saya hanya mampu mendengar..saya jeles...saya mau duduk rumah sendiri..alone...PACIK HASSIM..BOLEH TAK BELIKAN SAYA RUMAH...SAYA MAU HIAS RUMAH MACAM KAWAN SAYA..SAYA X SUKA DUDUK RUMAH SEWA SAYA NI...TOLONGLAH PACIK HASSIM...BELIKAN RUMAH KAT CASA INDAH PON XPE...BOLEH DAPAT TV LCD FREE...BOLEH MENONTON DENGAN BEREMOSI..

hmm...sudah mau tdo..nite readers..saya mau mimpi2 indah..xoxo

No comments: