Saturday, March 14, 2009

Hari Ini

Hari Ini = TODAY


oiii en blog!!!oink...oinkk


ari ni sangat semacam je..ingat nak bangun pagi...tapi macam biasela...kalo alarm hp aku pakai speker masjid pon...x bangun jugak kalo mata aku xnak bukak...sejak ade katil queen size neh sangat heaven nak tdo...hee...da r hujan...lagi la syok tido...lalala..da 2 hari ni rasa lega sangat sebab banyak masalah kat kepala remaja perempuan yang bermasalah ni da setel...tapi...back up plan untuk keselamatan remaja bermasalah ni perlu diambil...yelaa...terkejut beruk la kalo tiba2 nampak JJE7020 yang dah di barbecue secara well done..mesti aku nanges macam mati laki...

hari ni kuar makan tengah hari dengan cikea n gf die...akmar..kat nasi ayam warisan...apelagi...sesi meluahkan perasaan hati aku yang berbulu kat hosmet aku yang bajet sangat urban..kesah die macam ni...malam semalam aku makan mangga muda yang aku beli kat TESCO last week...(bli last week...semalam baru sempat makan...cehhh)...pastu aku buat la die pnye pencicah standard(garam,gula,belacan,cili padi,cuka)...then bau die sangat la mabeles...aku pon ape lagi...ingat nak layan makan colek depan TV sambil tgk OIAM(esp tomok- dulu die nyanyi sangat pakai hidung...heheh)...tapi..CANCELLED ok sebab minah perasan ni tutup hidung as if bau belacan ni sangat horrible yg sampai boleh buat die mati sebab x sempat CPR...siot la ko...nak kate ko pan-asian...aku rasa ko panggil pancake pon lempeng je...nak kate ko tu urban sangat...EXCUSE ME!!then aku tros x jadik nak makan n ajak shiqa g lepak kat pak li...sgt heaven!!!


ari ni nanges tengok video CHIKA kawen...


sekarang pon hujan lagi...nak tdo pon xde mood...tatau la...rase sgt emo...NK KAWEN!!!!aku memang gatal sket...bab kawen...NO 1...kalo soh buat keje...memang hampehh la...hurm...dah kot untuk first entry ni...aku nak carik blogskin...TITIK!!



sayyidah jahizah: nak carik skin cantek2 ktne??
sayyidah jahizah: blogskin la kan??
sayyidah jahizah: i ni buta blog kot
sayyidah jahizah: hahha
sayyidah jahizah: saje nak try
Amalina Shamsudin: lol i punyelah ingat skincare
Amalina Shamsudin: ermm
sayyidah jahizah: hahahhahahaha






TO:

1) Mereka yang nk bakar kete aku tu...weh...ko nak jadi chef wan...g la blajo masak benda len..CASE CLOSED...

2)cik lin...i sangat terkial2 nak tulis blog...yelaa...i cakap dalam hati lagi cepat 10x...SAYID's sucks at writing

3)ari ni rase macam nak hantar sekor b*b* kat ko...si b*b* jalang...da r pinjam duit aku...x reti2 nak pulang ke...xkan nak pulangkan time anak aku da darjah 5...!!!!

1 comment:

Suzie said...

Suke amat the video. Nak kawin juga. And yeay I first comment!!!