Monday, January 11, 2010

story-mory-from-mary

Bila emosi mengatasi logika...apakah yg akan berlaku??



da 2-3 hari termimpi si bastard tu...since banyak kes pembunuhan yang berlaku akhir2 ni..saya sedikit ter fobia secara semulajadi...ada 1 kes tu..sy masih x ble terima lagi btol ke die yg bunuh..kalo ye..y??ntah..mungkin saya pernah berkawan dgn die..n he's nice...saya mimpi saya BUNUH bastard..jauh di sudut hati saya..sy doakan die panjang umur n bab yg die buat taik kat saya tu biar Dia yg balas...kalo sy yg balas..setakat ape je la sangat...

btw...on 1st january...abg bobo telah pulang ke rahmatullah..bobo dapat call drpd 1 of his family member bgtau abg die nazak...so...we celebrate our new year driving all the way fm damansara to kota bharu kelantan..nampak bunga api cantek2 pon dlm kete je..nak cakap byk pon takut..(bobo sgt garang ok)..tp takut sekejap je la...hahahaha..lepas tu saya bercakap tanpa henti melainkan sy tdo..beli big mac kat genting sempah n stop jap driving sbb ade polis..KAMI TIADA LESEN MEMANDU..agak2 da yakin polis xde...ktorg continue drive..drie...drive..drive..saammmmpai KB...masa da nk dekat sampai bobo dapat call lagi...abg die da xde...sayu jugak la hati tgk bobo dah sobbing..selepas siap pengkebumian..saya tros g pasar siti khadijah bli ayam, sayur n sumer2 la untuk makan malam family n tahlil..sempat la berkenalan ngan anak buah bobo,(ooppss..da lupa nme budak tu)..she's a nice girl..

balik dr pasar sy tros..ajak bobo ke KB Mall jap sbb nak bli baju kurung/jubah...saya bwk 1 je bj kurung..bukan ape..byk sgt baju yg x sesuai untuk funeral..macam datin2..liplapliplap..xde la bershopping sakan pon..pilih-bli-blah..balik umah tros basuh ayam dgn Suri(anak buah bobo juga)..kak yah datang masak..n sy mandi2 n pakai baju baru..sgt cantik jubah tu..lepas tahlil keluarga bobo buat meeting..so..we..the biras2..dok borak2 kat tepi..disebabkan saya paling muda..saya pon dengar n gelak2 dgr dorg borak..boleh tahan kelakar gak biras2 ni..muahahahaha..we..bobo n me balik the next day..lepas maghrib...sempat jumpa Sukom (my ex-samurian)..we r using KB-Kuala Terengganu-Kuantan-KL Route otw back..singgah Kuala Ibai..jumpa kak wani n having our dinner..tros drive non-stop to KL..bobo je la yg drive..saya tdo je..sedar2 da sampai karak..hhahahahhaahahah...

on Sunday,3rd January..i ade date ngan frenny,my new friend..die tolong i bli kan kebaya yang sgt cantek..i jumpa die pon kejap je sbb tgk die da letih sgt...i ngan bobo jalan2 kat sunway pyramid then amik bobo's niece,asha kat sunway college's hostel..g lepak makan abc..

lagi 4 hari besday diri sendiri..saya rasa besday sy akan plain je mcm tahun2 lepas..2006 bday-break up,2007 bday-gaduh, 2008 bday-final year,intern,waitress, 2009-havana,workloads,2010 is still unknown..

No comments: