Sunday, January 24, 2010

wedding emy



hmm...aku mmg punya excited nak g wedding emy..sbb emy 1 of my closest fren masa kat samura dulu..mmg excited la..siap bli baju nak bli..too bad x mengikut tema sebab terlepas baca notes emy "pakai royal blue..but not compulsory"...hahhahahaha...rules breaker sgt kan...lolz...aku ngan zalikha pakai kebaya hitam..vogue ala mak2 datin gitu...sampai2 da tengahari buta...pastu sesat2 plak kat wisma sejarah tu..setiap pergerakan ade je ciri2 mereng yang dilakukan..lg pergi saaaammmmmmpaaiii balik.. mereng je kejenye..hmmm...sampai2 tros kecoh sbb jumpa shayna,ketua rombongan..hahhaha..sampai kat majlis emy agak lewat sebenarnye..juz dtg amik2 gambar..camwhore sana sini macam model pencen!!

lepas pengantin beredar untuk photoshoot, semua bersetuju nak g karox kat wangsa walk..masing2 telah menunjukkan bakat terpendam...aku da rasa samura berjaya melahirkan pelajar2 berbakat & berilmu...perggggggghhhh..aku camwhore x hengat...tapi semua guna camera org..muahahhaha...**kawan2...sila upload segera ok**..hmm..lepas berkonsert..g lepak NZ..aku ni punyalah taktau..rupa2 nya wangsa walk tu sebelah NZ je...gila kentang la..sumpah aku tatau kewujudan wangsa walk..macam xde publisiti je..mcm biasa...biler jumpa budak skolah..flashback..flashback...flashback...dannnn... flashback..gelak bagaikan ape...unlucky to a few of us yang kerja d next day...so..x lama tu tros masing2 balik..

To Emy:

Hoping the best for you two today and forever; happy married life!!xoxo


My kebaya is brought to me by FRENNY

No comments: