Tuesday, January 18, 2011

Geng Banci Tren

HI HEAPS!


Rindu korang!

Rindu nak dengar lagu merepek QAYYUM!

Rindu dengar korang cakap 'APSAL DOWH???' style aku

Rindu nak main cong taiti

best main taiti ngan korang

best borak2 ngan korang

best dengar atyh kentut

best ngumpat mamat poyo (aku lupa nama dia)

best dengar acap & amli nyanyi lagu dalam sepuluh cakap 1 nombor

best jalan2 cari makan lepas tu ketiak basah sampai qayyum buat lagu...

rindu kat baju tassa yg belang2 tu lalu dijadikan bahan

And again. I had a great time with u guys!




muka serius x ble blah macam ada projek 20 billion



Pasal kegilaan main chong tai ti

tai ti ni bukan nama apek jual taufu fah ke hape...bukan!!taiti adalah satu cara memainkan daun terup ye tuan puan..

sementara nak tunggu tren,tu BORING nak mampus..sementara nak tunggu waktu rehat & waktu balik...penantian kan satu penyeksaan..maka,permainan chong tai ti menjadi pilihan..main UNO..aku fail..kalah je kejenya..best kalau dapat main taiti dgn budak2 yang best!

Dah la..aku hadiahkan korang lagu hits kita!



P/S: Sorry sgt2 sebab xde masa nak lepak ngan korang..banyak komitmen sekarang

1 comment:

Gorgeous Zecca said...

wahhhhhhh.....aku pon windu gakkk...hahaha si aril tipu kate nak buat makan2 for us....well lame hell aku tak dtg sini...ko pecite weh..baru perasan fb ko tade? sudah delete fb kah? weh jom lepak jom lepak....lame x dengar meroyan ko tu!!! mesti byk cite kan...suh si husni wat reunion geng train hahaha...