Monday, January 10, 2011

kereta kebal

holla earthlings..

i'm sorry for being away too long..

PLANNING FOR MY KERETA KEBAL
kereta aku dah menunjukkan kesan2 penuaan..so...i've a few planning for my kereta kebal..
1.tukar timing belt..dah bunyi ketekk..ketekk..sebelum dia effect benda lain yang mungkin membakar duit aku,adalah lebih baik dibetulkan segera..lagipun bobo dah bising2..rimas!
2.servis aircond..time tengah hari buta,aircond panas..time dah malam,sejuk nak mampus...aku rasa aircond dah kena sawan babi.baik di servis sebelum aku yg kena sawan
3.tinted-ini ada kena mengena dengan plan 1b..aku rimas kalau panas..nak karaoke dalam kete pon x senang..orang kiri kanan tgk2 sebelah mesti fikir "apehal la budak ni dok melalak sekor..gila ke?"..
4.tayar botak sangat bahaya.poket botak pun bahaya jugak..sebelum poket botak sebab terbabas ke ape *touch wood*..baiklah digantikan segera.
5.benda papan kat belakang tu ape ke namenye??tu pon kena tukar jugak.dia dah xde rupa papan dah.dia macam dah jadi huruf 'U' sebab speaker berat n benda tu x ble nak support..hasilnya-bunyi nyet-nyet-nyet yang menyakitkan hati!
6.last skali,kemek2 kat kereta hasil buatan diri sendiri MESTI kena setel taun ni..mok yong dah bising..(panjang umur,dia dah call,this time..she reminds me about savings!!ok dah kena bebel)jammed otak aku kalau dia bising.tapi bebel untuk kebaikan aku x kesah la...

ni je la benda2 yg aku nak buat untuk taun ni untuk kereta kebal.lagi 2 taun bayar..pastu kumpul duit beli hummer (memang beli dalam mimpi je la)..till then..


loves,
GIA

No comments: