Thursday, March 3, 2011

Kurus..Kurus..Kurus


Kenapa saya memilih eva longoria curve instead of angelina jolie or monica bellucci..
SEBAB eva longoria pendek dan saya pun pendek T___________T

Apakah masalah kau gia gemuk??
Masalah Terbesar yang saya alami adalah selera makan yang sangat tinggi. Senang cerita..nasi + sayur masak air + ikan kering + sambal belacan pun saya boleh belasah 2-3 pinggan. sebab itulah badan saya macam tangki minyak!Tapi..saya dah naik risau sebab bila jalan..paha berlaga menyebabkan melecet..nak pakai baju cantik tersangkut kat perut..pakai skirt keje...skirt koyak...melampau2 batas betul penggemukan ni!pasal emosi x payah cakap..rendah diri(dah la memang rendah)..x confident..yang paling menyampahkan..orang panggil aku KAKAK..hate it!!hate it!!

Jadi apakah yang kau cuba lakukan sekarang?
Perang nasi dan cari produk yang boleh menyumbangkan tenaga,vitamin untuk x kelihatan seperti budak kecik yg tunggu waktu nak buka puasa.Disebabkan saya pengguna Tomato Collagen dan ia berkesan memerangi jerawat kat muka saya..maka saya telah mencuba Slym Effect selama 1 bulan. Kesan dia xde lah tiba2 peha jadi kecik lengan jadi kecik..tapi saya turun secara keseluruhan 2 kg..ok lah daripada x turun langsung..HAHAHAHAHA..yang penting saya x perlu ke toilet macam watson nyambek.. Lagi satu..saya dah kurang mengunyah makanan2 macam pisang goreng,cekodok dan roti sardin goreng..3 benda ni memang makanan pukul 3-4 petang..sebab ape..sebab lepas saya makan lunch dalam kuantiti separuh dari biasa,saya minum slym effect. Saya difahamkan ekstrak hoodia dalam slym effect mengandungi P57 yang amat efektif untuk merencat hormon yang menyebabkan kelaparan.nampak x relevannya di sini?




Nah...tengok kau rupa hoodia..jgn ingat ini kaktus dekat cameron highland. Dia ada kat Kalahari Desert, Afrika Selatan!



Orang yang sibuk bekerja dan kurang bersenam PATUT CUBA slym effect sebab ada acai berry. Ape tu acai berry??Acai anak Ah Seng tu aku tau la.. Acai Berry merupakan sejenis buah yang hanya terdapat di hutan Amazon.Acai meningkatkan kadar metabolisma semulajadi. Proses ini secara semulajadi membakar lebih banyak kalori,seterusnya menurunkan berat badan.

*ini adalah ACAI BERRY*

Selain acai berry & hoodia, signature ingredient mestilah EKSTRAK TOMATO untuk detox nenek toksin yang ada dalam badan kita, ekstrak sayuran untuk mengurangkan kolesterol dalam darah dan ekstrak kacang putih untuk merencat ,alpha amylase enzim yang menukarkan karbohidrat kepada gula.Oleh itu, karbohidrat yang tidak dicernakan akan terus dikeluarkan daripada sistem perkumuhan.

Ok..sekarang tengok TESTIMONIAL pulak:


Ek eleh gia...boleh percaya ke??x nak percaya terpulang pada kehendak..orang kata kubur lain2 *pehal kau ni*..yang penting aku nak kurus secara sihat!Selamat mencuba!Kang aku dah kurus aku tepek gambar sebelum-selepas..ok?

Have a nice day guys!!

No comments: