Tuesday, November 24, 2009

Disappoinment-



Resah hatiku merinduimu
Terbayang-bayang anggun, senyum dan tawamu
Baru semalam rasanya bagai setahun
Pemergianmu tak tertanggung

Indah suasana tika bersama
Siang dan malam seolah di alam syurga
Cintamu itu cinta yang setulus jiwa
Dimana ku cari gantinya

Telah kulupa detik hitam selamanya
Yang menodai cinta kita
Tidak terdaya menahan takdirnya
Engkau abadi di dalam dada
http://www.free-lyrics.org

( korus )
Sepi dunia didalam riuh rendahnya
Pedih jiwaku tanggung derita
Patah hatiku kesalan tiada terhingga
Kau satu dalam berjuta

Kepada Tuhan tempatku taruh harapan
Engkau selamanya dalam bahagia
Cintamu itu biar kukenanginya
Di sudut kamar hatiku...

Sekadar coretan buat kenangan
Cerita kita di sini kuabadikan
Tinggi harapan semoga diketemukan
Di alam impian syurga idaman
Tinggi harapan semoga diketemukan
Di alam impian syurga idaman


amacam??retro x??lagu ni macam cool juga..ade memori lagu ni sebab mohd shafizul hamid pernah nyanyi lagu neh time ktorg g karaoke..aku rasa macam die saje je nyanyi lagu ni kat aku supaya time da break up..aku yg kena main hati ni ble nyanyi lagu ni balik kat diri sendiri...ok..aku da nyanyi 8 jam tanpa henti lagu neh..sampai x boleh tido..siap nanges yg ditahan2..perit giler babi kot nanges dalam hati..ibarat edward cullen rasa tekak die panas macam kna salai sebab x dapat isap darah bella...

korg ingat x rasa mcm palat ke kena main mcm neh..main hati btol2..fucked up giler babi kot..kadang2 semua2 ni memang mengatasi logika la..nak buat macam mne..hidup kena teroskan jugalah..da r siap janji manis bagai raja gula..mungkin juga die adalah waris raja gula..banyak pokok tebu juga di perlis tu..mungkin2..mungkin juga..xpe2..

mohd shafizul..u berbahagia la dgn si nurazlimawati iskandar tu..tapi..jgn risau ok..ALLAH tu sangat adil..wot goes up..MUST come down...mungkin u sgt bahagia bunga2 cinta kan..ye r..da engage sumer..tapi hidup ni masih panjang..u hanya mampu merancang..macam i jugalah..merancang macam2 bila dgn u..tp end up..u messed up like sooooooooooo damn well syg..u sgt camouflage..u sangat pandai buat org rasa u baik giler babi..bravo!!bravo!!i tertipu 3 minggu..(jadi tipah ali setan sat::tipah tertipu bang..tipah tertipu!!)hahahahhahhaha*evil*

aku ni bukan berdendam..perasaan ni lebih dari dendam..kawan aku cakap aku x ble terima rejection..yeah...sedap cakap je kan...bukan x boleh terima rejection..aku x suka kena main2 mcm neh..aku ni bukan org yg buat 1st move dalam any type of relationship..sape yg approach n aku suka..aku comfortable..ade chemistry..baru aku react..kalo x..xde la aku memendam rasa kat cotton candy tu 6-7 taun..jadi..biler macam ni..perasaan sendiri rasa macam giler babi hurt tatau nak cakap macam mne da..

nasib baik time2 tengah broken hearted ni banyak benda external masuk dalam diri..xde la sakit sangat..tahniah kepada GIA kerana sudah pulih sepenuhnya..**applause**

P/S: lo..ko bina lah badan macam jacob tu..thanx ok kuar ngan aku semalam..kiter jumpa 6 bulan lagi..nanti kiter g kangar sme..belasah budak x cukup inci tu...

No comments: