Tuesday, November 17, 2009

venom attack by gia pattinson abdullah

hi guys..agak ade byk benda nak citer la sebenarnye..lemme make it more structured so that u guys can understand my essay "cincai sempena kepala otak bengong nak mampos" with ease.

1.i attacked 5 y.o kiddo wif my venom
aku tatau la nape aku sgt moody semenjak,dua menjak tiga menjak neh..panas hati tuhan je tau..semalam aku gaduh ngan budak kecik 5 taun kot..sebab..mulut budak kecik tu sgt macam cik bedah dari kampung sebelah mne aku tatau..apparently..die keturunan tengku2 fm diz state yg x besar mne pon la...kalo korg tau pasal aku..aku ni pencinta kanak2..part time job aku masa tunggu result SPM n result MATRIX jadi baby sitter kot...aku xde masalah langsung nak jaga budak..yang aku fucked up nye..da la dtg umah aku x salam..SATU..cakap soh aku dok jauh2 sebab aku budak kampung..DUA..yg best nye..bila aku tammo mengalah nak jugak dok situ die cakap aku bodo..TIGA..

TIGA sudah mencukupi..TIGA sudah mencukupi...

ape lagi...aku pon bahasakan la budak tu dengan loghat negeri budak tu..naseb baik la aku pandai bercakap bahasa budak tu paham..kena sekolah tros budak tu..bukankah
keturunan diraja sepatutnya lebih beradab dari keturunan kebiasaan..aku bukan x pernah berkawan dengan org2 keturunan mcm neh..PLUS..dorg pnye tengku yg mmg rapat dengan pemegang takhta (samada sepupu..atau adik beradik..)..xde pon nak kerek macam ni...ni baru 5 taun..cuba bayangkan kalo da meningkat ke 15 taun..25 taun...spoil brat giler..

then TODAY..she's nice to me..mintak maaf..macam tu lah bagus..ada adab..

no offence to her family member..walaupon aku ni dari keturunan kebanyakan n aku x marah pon kalo nak cakap aku org kampung..ke nak kata aku busuk (wpon aku pakai perfume carolina hererra 212 sexy)..AKU STILL HORMAT ORG TUA..walaupon mak bapak aku x ajar..sebab aku dari institusi keluarga yg berpecah belah..aku xkan kurang ajar ngan org tua...ok..maybe nampak aku macam childish ke emo terlebey..aku x kesah..cakap la pape korg suka..kalo anak aku..aku masukkan dalam mesin basuh..basuh cukup2..benda2 macam ni sebenarnye datang daripada family juga..xde yang nak tegur anak pnye perangai..x salah nak manjakan anak..tapi..bukan ke sayang anak tangan tangan kan..jgn la ko tangan anak ko sampai lebam nak mati..dalam lembut ade tegas..bagi anak hormat sikit kat parents..aku ni..walaupon bapak aku buat perangai x hengat bagi mak aku suffer..xde la plak aku kurang ajar ngan die..so..LESSON 101: kanak2 perlu diasuh dgn cara yang betul terutama dalam hal2 yg macam ni..nanti org cakap.."mak bapak ko x ajar ke"..mula nak melenting..


2.aku tengah menjalani operasi kurus kering..pada asasnya..ms steph wheelchester yg launch bnda ni..jadi aku pon terpanggil untuk menguruskan badan..1st n foremost..aku cut makan nasi..tambahkan aktiviti senaman...banyak kan minum air...ade banyak lagi la benda aku buat..by 2010..nu chapter..nu figure..nu wardrobe..i hope evrthng gonna b awesome by next year..


3. aku memang tengah gila kat EDWARD CULLEN..sejak dulu die jadi cedric kat harry potter..nak buat macam mne..biar la org nak cakap die selekeh ke ape..will hav new moon date wif my ex-skolmate..YAY!!!ko cancel siap!!!twilight..twilight

aku da tiba2 tatau nak tulis ape...byk sangat distraction macam @$%^&*(..till then..

No comments: