Monday, December 21, 2009

2 Days MORE

semalam lepas balik dari opis yang sepuluh kangkang kera...hav my lunch/dinner..lepak sat...then g joging n swimming..ntah tatau ape masalah..badan jadi cergas macam ape tatau..siap boleh baca buku lelaki paling sexy di dunia..whoaaaa...bukan rob pattinson ok..donald trump..sexy ke die??ntah..i think he's sexy with all the money in his account..aku kan mata duitan..hahhaha..xde lah aku dok mengadap buku tu je..sempat la layan 4 episode running in heels..then..
tengok awan dania..padan muka si sofia tu kena siram ngan air..patut dania amik je teh o ais yg kat atas meja tu siram sofia..nape laa die amik air jarang or plain water je..isy..isy...datin tu pon sangat annoying..sumpah macam geli tgk dorg..lepas tgk dania..tgk hannah montana wif erika n aza..da pkol 1 x ble tdo lagi..sangat pelik..layan sehati berdansa ngan erika...budak kecik tu pon tdo lewat..pagi2 pon boleh bersosial dance dgn erika..hahahhaha..then kami pon buat keputusan nak tdo..aku terkelip2 secara banyak..tiba2..CHINGGGGGGGGGGGGGGGGG...tdo la aku sampai pkol 8...n now..i'm sleepy like hell!!





Children are unpredictable..hehhee..**gia's smiling sooo wide!!**

P/S: Lagi 2 hari nak cuti panjang..YAY!!!

3 comments:

Mira said...

wei, lepak lagi jom!

Gia said...

kalo aku gaji weekend ni..kiter lepak ok??

Mira said...

weekend ni aku tade bai. next week la. minggu ni aku g singapore.