Wednesday, December 9, 2009

girls outing & weekend

weee...weeeeeeetttttttt

Imagine, being blind and not being able to see a beautiful day like today. Can you think of anything worse?

salam..lama dah aku x update nate neh..(wahh kecek kelate)..bukan ape..malas dowh lately nak update..otak tatau tertinggal katne..naseb bek hari khames macam otak tu datang sendiri kat aku..ting!!!girl's day out...sgt menarik la bukan??xecca telah membelanja baby die,mira & aku mentengok preview The Princess & The Frog(actually tiket tu di sponsor oleh x-fm..n since xecca keje kat sinar.fm..dapat la tempias tiket free..under 1 roof la katakan)....before citer tu start..ade la games yg x-fm buat..

games:buat sampan pakai duit kertas
hadiahnye: patung katak yg mcm comel..patung pokemon aku yg nme marion pon da x rupa pokemon..da macam pokemon kena kusta da aku tgk
dalam hati kata:kalo dapat patung tu pon syok jugak

atas dasar nak mendapatkan patung katak aku pon beria2 buat sampan, tapi x sempat...aku macam ingat x ingat nak buat sampan tu..buat bola kertas pandai la.hmm..wotever it is..ade org da dapat dulu..cesss..xpe2..next time..aku berlatih lagi buat sampan..abes game movie pon start..citer die ade part yg sweet (citer katak yang bercinta mne ble lawan vampire berchenta)..n d best part ble ray cakap.."Goodbye Pookie"..untuk otak pencarut macam aku neh mmg cepat je tangkap benda2 neh..ape lagi aku n twin,mira..pon gelak bagai nak rak..x ble handle btol..boleh plak dalam citer kartun untuk tontonan kanak2 ade sebut POOKIE...POOKIE tu ape??cari sendiri!!

Habis tgk movie..g lepak d'tomyam..since aku da lme x jumpa mira..ktorg dok flashback mcm2 story..pasal hantu SAMURA..pasal kenakalan dan kegemaran budak2 nakal yg dok asmara..eyh..asmara plak..asrama la weiii..all in all..it was another awesome night i've ever had afta all the FUCK-ness (another nu word i've invented) in my daily life..



weekend akan menjadi hari paling best kat dunia..cuti la katakan..sape cakap cuti x best..PENIPU BESAR..masuk neraka tau kalo tipu..aiyokkk..tak tau..mak balik bawak kayu..tersepak bontot lembu!!HARI CUTI adalah hari paling best dalam dunia..sebab aku boleh buat ape yang aku suka..xde org nak kesah ape aku buat..tido semasa cuti adalah tdo terpaling heaven..aku namakan tdo masa cuti tdo-bgn-sendiri-tanpa-kejutan..pkol 10,11,12 waima pkol 5 petang sumer aku pnye suka nak bangun pkol bpe..yg syoknye time cuti neh..aktiviti mandi dibekukan sampai aku rasa nak g swimming..tros terjun..lepas swimming baru mandi..jimat sket air kat umah tu..hahaha..cakap pasal swimming macam la terror giler swimming..sebenarnye aku adalah sgt terror berendam je..then..sun-bathing buat bra-line instead of bikini line...bajet nak jadi sexy la ade bikini line..suka hati aku nak buat ape la kan..petang tu..g lepak jap makan tomyam putih terbaekk dr ladang..borak-berak jap..balik umah..KEMAR datang jumaat malam dgn membawa bekalan rokok..sejak dok d'rimba..aku malas nak kuar dr kawasan umah 2-3 kali sehari..aku x dapat lagi stiker n pass card..agak tensen jugak la guard dok tnye..naseb bek aku PR baik pnye ngan guard..lepas la hari2 bese..hari jumaat kedai kat dalam d'rimba neh tutup..wei..pakcik aku pnye besday ..ko tutup kedai pehalllll...(bajet sultan selangor pacik aku)..naseb bek kemar dtg..penyelamat alam sungguh ko neh!!

the next day..aku dok sekor2 kat umah..kemar g dating ngan kunk..aku dating ngan lappy..then..dalam pkol 7 mcm tu..khidir sampai..ktorg nak g swimming..aku on je..ktorg + aza,my housemate pon swimming sampai kemar balik..mandi + pakai2 cantik2..aku,kemar,khidir n kunk pon melepak kat eckywoobee then tros sambung lepak kat cynna..lme gle aku x buat aktiviti kecergasan malam2..sakit2 kaki aku dibuatnye..tu r..nak melaram sgt kan pakai heels 3 inci..amik ko..

TAYANG GAMBAR NGAN CIK KEMAR SKET



BAJET NAK BUAT AKSI PANAS..



hari ahad..kemar balik ke kampung halaman..aku dok umah je smlm..layan TV..masak..TIDO..

Tu je r citer weekend kali ni...x sabar nak cuti balik...kalo aku ni kaya..sumpah aku da sampai VEGAS..Vegas can be a wild sort of place. You can do crazy things and nobody will no once you leave Vegas because so many crazy things happen there that even if anyone does actualy notice they won't care enough to tell..

till then~

1 comment:

Mira said...

lor..tak ckp kema sumer pun ade. chet!